Relaties beheren

 heb altijd een goed overzicht van (contact)personen die bij mijn klanten werken. Zo weet ik gemakkelijk wie ik voor wat moet benaderen. Dat scheelt mij een heleboel tijd.'

  • Maak uw gesprekken persoonlijker en efficiënter.
  • Snel en gemakkelijk inspelen op de behoeften van uw klanten.
  • Bespaar tijd en ergernis.
  • Breng de organisatie van die grote klant in kaart,

Een goede relatie met uw klanten maakt van uw onderneming een succes. Daarom wilt u dat al uw klantgegevens inzichtelijk en snel opvraagbaar zijn voor u en uw medewerkers. Met deze informatie kan iedereen binnen uw organisatie snel schakelen en de relatie met uw klanten continu versterken. QUADRO brengt alle contactgegevens van uw klanten overzichtelijk in kaart zodat uw medewerkers efficiënt kunnen werken en een persoonlijk contact hebben met uw klanten. Nooit eindeloos zoeken naar de juiste contactpersoon, maar alle gegevens overzichtelijk bij elkaar. Dit maakt dat het contact dat uw medewerkers hebben met uw klanten persoonlijk en waardevol.

Haal meer uit de contactgegevens van uw klanten met QUADRO. 

 relaties beheren in crm